Bonkies
Bonkies is een vrolijke party-game over samenwerking, ruimtebouw en de kolonisatie van het zonnestelsel met een team van apen. Jij en je beste vrienden krijgen de taak om allerlei soorten eigenzinnige constructies te bouwen op verre planeten. Stapel blokken op elkaar volgens een gegeven ontwerp. Je moet hiervoor samenwerken met andere dieren in de ruimte en leren om je betrouwbare aap-paratuur goed te gebruiken: een met bananen volgetankte jetpack en een sterke robotarm. Daarnaast moet je de gekste blokken gebruiken (magneten, raketten en zelfs kernfusies zijn een goed getrainde astronaut zoals jij niet vreemd). Je gaat werken op exotische en niet-zulke-aapvriendelijke plekken. Wie heeft gezegd dat ruimtebouw makkelijk zou worden? Haal apenstreken uit met je vrienden! Zware blokken verplaatsen is geen gemakkelijke klus. Gelukkig kunnen tot wel 4 vrienden hun krachten bundelen om deze taak aan te kunnen (of om de blokken op elkaars hoofd te laten vallen). Haal in je eentje apenstreken uit Moet je wachten op je vrienden? Geen probleem! Je kunt genoeg lol hebben in de singleplayer-uitdaging! Speciale blokken voor elke gelegenheid Om je opdracht nog interessanter te maken, heb je soms een aantal nogal ongebruikelijke blokken tot je beschikking. Dat is niet altijd makkelijk: wacht maar tot je moet proberen een wegvliegend raketblok te vangen of een explosief kernfusieblok moet hanteren. Kies jouw kAAPioen Dieren in allerlei soorten en maten komen je helpen, met of zonder duimen! Apen, honden, katten (misschien zelfs een eenhoorn?) – noem maar op! En ze willen allemaal maar wat graag mee apenstreken uithalen. Verdien je bananen Bananen zijn het ruimtevoedsel van de toekomst! Stel jouw voorraad veilig door tijdrecords te verbreken. Als je er genoeg verzamelt, speel je nieuwe vrienden vrij!