Ayo the Clown
Ga op een kleurrijk platformavontuur om een clown te herenigen met zijn geliefde pup! "Ayo's woonplaats is over het algemeen een vredig stadje. Samen met zijn getalenteerde circushond Bo jongleert Ayo in het park en hangt hij wat rond op de kermis terwijl hij smacht naar de kleindochter van de Shoemaker. Op een noodlottige dag verdwijnt Bo op mysterieuze wijze en staat Ayo's wereld plotseling op zijn kop! Ga als deze schattige clown op zoek naar zijn beste vriend en geliefde hond in de kleurrijke maar gevaarlijke gebieden buiten zijn circusstad. Ayo the Clown is een zijwaarts scrollend actieplatformspel geïnspireerd op genreklassiekers, verrijkt met levendige 2.5D presentatie en fantasierijke designs! Op zijn missie komt Ayo in allerlei verschillende levels terecht, allemaal met verzamelobjecten om te ontdekken en unieke obstakels om te overwinnen. Spring, glijd, stamp op slechteriken, pak handige wapens op en nog veel meer! Net als bij alle andere goede avonturen, ben je niet in je eentje. Ayo's wereld is vol vriendelijke mensen en interessante wezens die je onderweg graag een handje helpen!"