ATV Drift & Tricks Definitive Edition
DRIFTEN, TRUCS & LOL!! Dan is ATV Drift & Tricks hét QUAD-spel voor jou! Speel alleen of in multiplayer met 8 te gekke spelmodi: Competitie, Tijdrit, Snelle Race, Hot Lap, Koning van de Weg, Gouden Helm, Laatste Overlevende en Jager. Doe een serie races op je eigen scherm of op splitscherm met vrienden in spelmodi met buitengewone uitdagingen. Wil je meer? Begin een online multiplayer race met 10 deelnemers om te zien wie zijn ATV het beste beheerst. Gevarieerde tracks die je steeds weer opnieuw kunt doen: Woestijnen, Bossen, Bergen, Meren, Rivieren, Oases… Omgevingen waarin je je ogen uitkijkt! Je krijgt het ongetwijfeld allemaal te zien! Geweldige stunts & onovertroffen driften: Spring hoog in de lucht elke keer als je een stunt doet die je tegenstanders gek maakt! Zorg dat je tijdens je landing scoort met driften. Je banden zullen ervan langs krijgen, net als je tegenstanders!