All-Star Fruit Racing
All-Star Fruit Racing voert spelers naar levendige werelden vol ongelooflijke actie: drift door lusvormige bochten, maak grandioze sprongen en trotseer de zwaartekracht op fantastische circuits in een explosief, kleurrijk racespel vol kampioenschappen, modussen en prachtige uitzichten! Ga voor een vruchtbare racecarrière! Kies je favoriete personage en strijd om de eerste plaats in een reeks uitdagende kampioenschappen. Balanceer snelheid en vaardigheid terwijl je strijdt tegen negen andere racers in een hectisch fruitgevecht om het podium en de prijzen en speel nieuwe personages, kampioenschappen en kartonderdelen vrij! Beheers alle modussen! Noem je jezelf de kampioen der kampioenen? De reis is pas begonnen! Maak eigen kampioenschappen en kies uit drie verschillende moeilijkheidsgraden en snelheden om je uitdaging aan te passen, of duik in een reeks verschillende speltypen, waaronder dragraces, heuvelklimmen, eliminatieraces, tijdritten en zelfs modussen vol aanpassingen die de spelregels helemaal herschrijven! Domineer de seizoenen! Verbrand rubber op 21 ongelooflijke circuits verspreid over vijf schitterende werelden: Lente, Zomer, Herfst, Winter en Bijzondere eilanden. Snel omhoog tegen vulkanen, rond de kronkelende lichamen van reuzenslangen en tussen enorme, kartverpletterende sneeuwballen op enkele van de gekste racecircuits ooit! Start de mixer! Kneus je tegenstanders (en hun ego's) met verwoestende fruitmoves met de innovatieve power-upmixer. Verzamel verschillende soorten fruit terwijl al racend de tanks van de mixer vult en gebruik vervolgens de kracht van je sap om een combo-power-up los te laten. Laat je een reeks verschillende power-ups los of spaar je al je fruitkrachten tot je unieke mega-sapmove klaar is om je aan die eerste plaats te helpen? Neem het op tegen vrienden en familie! Race niet alleen! Deel de All-Star Fruit Racing-pret met iedereen thuis of onderweg met gedeeld scherm voor twee, drie en vier spelers! Pas je kart aan! Speel nieuwe onderdelen vrij om je droomvoertuig te ontwerpen, bouwen en verven. Het gaat niet alleen om winnen, maar ook om winnen in stijl. Er wachten meer dan 32.000 mogelijke kartcombinaties op je, zodat je alleen maar even in de garage hoeft te knutselen voor je perfecte voertuig.