Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy
Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy is de volledige editie van de bekroonde Tomb Raider Origin-games. Deze collectie bevat alle content van de definitieve edities van elke bekroonde prequeltitel—Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration en Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition. Volg Lara op haar reis over de wereld die haar vormde tot het personage dat we kennen, van Tomb Raider, waarin ze ergens langs de Japanse kust strandt op het versluierde eiland Yamatai, via het onsterfelijke geheim dat schuilgaat in de ruige Siberische toendra van Rise of the Tomb Raider, tot het berglandschap van Peru om een catastrofale kracht te ontdekken in Shadow of the Tomb Raider. Met alle definitieve content uit elke game belooft deze trilogie tientallen uren aan adembenemende ontdekkingen, puzzelplezier en overlevingsstrijd met Lara, terwijl ze haar lotsbestemming vervult door uit te groeien tot de Tomb Raider die we kennen.