Castle of Heart: Retold
Red de laatste Slavische priesteres voordat de vloek je tot stof herleidt Castle of Heart: Retold is een grondig verbeterde en uitgebreide versie van het originele spel, met aanzienlijke verbeteringen aan gameplay, verhaal, visuals en meer. Trotseer de Tovenaar – een dienaar van de kwaadaardige god Chernobog – om de laatste priesteres van de godin Mokosh te redden en het land te bevrijden van zijn tirannieke heerschappij. Als de Slavische krijger Svaran moet je niet alleen magische wezens en dodelijke valstrikken overwinnen, maar ook een vreselijke vloek die je lichaam in steen heeft veranderd. Je moet je killstreak in stand houden – anders begint je lichaam af te brokkelen, wat je uiteindelijk ledematen en de mogelijkheid om wapens te gebruiken zal kosten! EEN UITDAGING WAARDIG VOOR EEN RIDDER Reis door vier unieke Slavische omgevingen en bewijs je moed tegen de handlangers van de Tovenaar en bloeddorstige mythische wezens zoals chorts, ghouls en vodniks. Beheers je zwaardvechtkunst en gebruik tientallen melee- en afstandswapens – van fakkels en bijlen tot speren en kruisbogen – om het tij te keren. Test je vaardigheden en reflexen in uitdagende baasgevechten tegen krachtige, intimiderende vijanden. HERBOUWD. VERFIJND. HERVERTELD. Beleef de ultieme versie van Castle of Heart, boordevol legendarische verbeteringen. Dompel jezelf onder in een middeleeuwse wereld die nog mooier is geworden dankzij nieuwe animaties, bijgewerkte personagemodellen, verbeterde belichting, remixes van de soundtrack en rijkere omgevingen. Geniet van sterk verbeterde gameplay met herontworpen gevechten en platforming, een verbeterde interface en veel responsievere besturing. Alles draait nu om jouw skills en tactiek! EEN OUDE SLAVISCHE LEGENDE Ontdek het onvertelde verhaal van Svaran en Mira, die het aandurfden de wil van de Tovenaar te trotseren en gevangen raakten in een strijd tussen goed en kwaad. In Castle of Heart: Retold is elke dialoogregel herschreven en is elke cutscene opnieuw gemaakt. Daag jezelf uit om alle Kristallen van Mokosh te verzamelen en nieuwe, volledig herziene eindes vrij te spelen!