Time on Frog Island
Schipbreukeling op een vreemd eiland Een vreselijke storm teistert de zeeën om je heen en werpt je machtige vaartuig op de gevaarlijke rotsen van een nabijgelegen eiland. Je ontwaakt en treft je schip in stukken aan. Je bent een schipbreukeling op een vreemd eiland vol... kikkers? Een kluwen van ruilhandel voert je over dit vreemde eiland terwijl je materialen zoekt om je schip te repareren. Je ontmoet een cast van vriendelijke personages, lost lastige puzzels op, vindt verborgen schatten en nog veel meer terwijl je de wereld van Time on Frog Island verkent. Verken in je eigen tempo - Creëer je eigen pad in deze eilandsandbox. Je weet nooit wat er om de volgende hoek is! - Maak kennis met de kikkerige plaatselijke bevolking en help waar je kunt. Ontdek nieuwe voorwerpen door te vissen en gewassen te verbouwen en brouw eenvoudige brouwsels die de manier waarop je het eiland doorkruist veranderen. - Leer van de kikkers en stel je nieuwe vaardigheden op de proef op het eiland. Handel om je schip te repareren - Vraag rond naar de voorwerpen die je nodig hebt, maar houd er rekening mee dat je een kikker misschien een plezier moet doen om te krijgen wat je wilt. - Los interessante puzzels op om de benodigde voorwerpen te pakken te krijgen. - Probeer niet te afgeleid te raken door het eilandleven! Experimenteer overal mee! - Sneller rennen, hoger springen, langzamer vallen, alles is mogelijk als je het juiste voorwerp hebt. - Ontdek verschillende manieren om cruciale ruilhandel te doen. - Elk voorwerp dat je oppakt, kan de sleutel tot iets groters zijn.