Secret Paws - Cozy Offices
Vind verborgen voorwerpen, met een katachtig thema, in schattige kubusvormige isometrische kantoren! Vind de verborgen kittens op kantoor! Secret Paws - Cozy Offices is een isometrisch verborgen voorwerpen-spel, met een thema rond katten en kleurrijke werkplekken. Verken unieke, schattig ingerichte kubusvormige kamers terwijl je op zoek gaat naar tientallen slim verborgen katten in elke level. Draai de kamer om tussen obstakels door te kijken, verplaats de cursor en klik op elke kat die je ontdekt, waardoor de teller linksboven in het scherm geleidelijk wordt verlaagd. Secret Paws - Cozy Offices is kalm, casual en therapeutisch met een bijpassende rustgevende soundtrack, waardoor je het altijd kunt spelen!