“Monster Hunter World: Iceborne Master Edition” is een bundel die zowel de hoofdgame als de immens grote uitbreiding "Iceborne" bevat. Nieuwe quests, monsters, wapens, pantsers, verhalen en toegang tot een nieuwe 'meesterrang' tillen je jachten naar nieuwe hoogten! Monster Hunter World: Iceborne Master Edition bevat: - "Monster Hunter: World" (hoofdgame) - “Monster Hunter World: Iceborne” (grote uitbreiding)