Overcooked! All You Can Eat
Overcooked!, Overcooked! 2 en alle extra content zitten samen in deze niet te versmaden definitieve editie, in geremasterde vorm! Er wachten je honderden levels vol coöpkookchaos in steeds uitdagendere en hilarischere keukens. Overcooked! is nu online Voor de allereerste keer beschikt Overcooked! over een complete online multiplayer! Bezoek je keukens uit de eerste game in oogverblindende 4K en ONLINE! Een feestmaal voor de ogen! Beide games zijn opgewaardeerd met prachtige, verbeterde 4K-graphics. Zo goed zag de Overcooked!-serie er nog nooit uit. Smaakvolle nieuwe content! Nieuwe levels, nieuwe chefs en nieuwe chaos – exclusief in Overcooked! All You Can Eat. Meerdere speltypen! Speel de campagne, survival of oefen erop los. Nieuw in All You Can Eat is de hulpstand, met een aantal opties om de hectiek wat weg te nemen. Zo treedt een recepttime-out minder snel op, krijg je meer rondetimers en kun je levels overslaan. Toegankelijk voor iedereen! Overcooked! All You Can Eat bevat functies die ervoor zorgen dat zo veel mogelijk spelers kunnen meedoen aan het eetfestijn! Je kunt de interface groter en kleiner maken, dyslexievriendelijke tekst inschakelen. Reis terug naar het Onion Kingdom en kokkerel alsof je leven ervan afhangt in Overcooked! All You Can Eat.