De inhoud van het pakket wordt ontgrendeld op de releasedatum. Ontdek alles wat de ISLANDERS-reeks te bieden heeft. Zie oneindig veel eilanden en leg het moment vast in stijl. Inbegrepen: ISLANDERS: New Shores - Ontwikkel je eilandresort in een kalme, minimalistische wereld met leuke nieuwe functies die de klassieke charme combineren met frisse nieuwe creatieve inspiratie. ISLANDERS (Classic) - Een minimalistische strategiegame over het bouwen van steden op kleurrijke eilanden. Verken een oneindig aantal constant veranderende nieuwe landen, breid je nederzettingen uit van vele dorpjes tot enorme steden en geniet van de ontspannen sfeer. ISLANDERS: New Shores Fotofilterpakket - Breid de lagen van de fotomodus uit met 10 nieuwe filters om het moment vast te leggen.