Spike Volleyball
50 nationale teams, heren en dames, nemen het tegen elkaar op in een realistische zaalvolleybalsimulatie. Snelheid, reactievermogen, samenwerking – alle elementen die je nodig hebt voor succes zijn aanwezig voor een spectaculaire sportervaring. Leid je eigen team naar het allerhoogste niveau. Doe mee aan meerdere internationale toernooien, verander je tactiek om je tegenstander te verrassen en wordt wereldkampioen! Smashes, blokken en floaters... Leer alle volleybaltechnieken en beleef de spanning van een van de meest complexe teamsporten die er zijn, realistisch tot leven gebracht met de krachtige Unreal Engine 4.