Sonic Origins Plus
De Blue Blur is terug met een uitgebreide collectie vol klassieke Sonic the Hedgehog-games: Sonic Origins Plus! Sonic Origins Plus bestaat uit de vier geliefde klassiekers uit Sonic Origins: Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles en Sonic CD, met onder andere geremasterde graphics, bonuspersonages, extra speltypen, uitdagingen en kijkjes achter de schermen, plus grote verbeteringen. Deze bundel bevat daarnaast 12 Sonic Game Gear-titels, eerder uitgebrachte add-on-content, speelbare Knuckles in Sonic CD en – voor de allereerste keer – speelbare Amy Rose in Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles en Sonic CD! Met meer content dan ooit is dit de definitieve manier om deze klassieke games te beleven!