Sonic Origins: Plus Expansion Pack
Als je Sonic Origins al bezit, kun je nu voor de complete ervaring gaan met het Plus Expansion Pack, dat bestaat uit 12 Sonic Game Gear-titels, speelbare Knuckles in Sonic CD en – voor de allereerste keer – speelbare Amy Rose in Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles en Sonic CD! Dit pack bevat ook het Classic Music Pack en het Premium Fun Pack, met onder andere Extreme Missions, Mirror Mode, extra schermkaders, nieuwe personageanimaties in de menu's en extra muziek uit andere Sonic-titels!