Sonic Origins
Beleef de gebundelde klassieke avonturen van Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles en Sonic CD opnieuw in de geremasterde Sonic Origins! Je zoeft door nostalgische gebieden, van de iconische Green Hill-zone tot de verraderlijke Death Egg Robot, om de sinistere plannen van Doctor Robotnik in haarscherpe HD te dwarsbomen! Deze nieuwe versie bevat nieuwe gebieden om te ontdekken, extra animaties en een geheel nieuw Anniversary-speltype! Pre-order en ontvang het Start Dash pakket met daarin 100 bonusmunten (in-game valuta), de nieuwe Mirror Mode ontgrendeld en een thematische Letterbox-achtergrond om je game mee aan te passen Klassieker opnieuw gedefinieerd Verken de klassieke Sonic-titels in hoge resolutie, met geheel nieuwe begin- en eindanimaties voor elke titel! Nieuwe ontgrendelvoorwerpen Voltooi verschillende missies en verzamel munten om in het museum nieuwe content, uitdagingen en speciale levels te ontgrendelen. Speltype Classic en Anniversary Rol en sprint door vele zones in speltype Classic, in de originele resolutie en met beperkte levens, of in het nieuwe speltype Anniversary met onbeperkte levens en verbeterde resolutie in volledig scherm.