Small World Big Impact Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King neemt je mee op een aangrijpende en verontrustende reis door schitterende omgevingen. Kruip in de huid van Olle, een jongen die op pad gaat om zijn zus te redden, die is ontvoerd door een gevaarlijke trol. Morbid: The Lords of Ire Van de makers van Morbid: The Seven Acolytes... beleef een vreselijk bloederig avontuur met zenuwslopende omgevingen, afgrijselijke monsters en liters bloed wanneer je probeert om de Lords of Ire te verslaan in een grimmige horrorpunk-wereld. Smalland: Survive the WIlds Nadat ze eeuwenlang onder de grond hebben geleefd, komen de Smallfolk weer uit hun holen tevoorschijn. Nu de reuzen zijn verdwenen, kunnen ze het Overland opnieuw opeisen. Vecht in de voorhoede en leer je omgeving kennen in een groots avontuur op kleine schaal. Verken, vind, maak en bouw om deze vijandige, nieuwe wereld te veroveren.