Smalland: Survive the Wilds
Nadat ze eeuwenlang onder de grond hebben geleefd, komen de Smallfolk weer uit hun holen tevoorschijn. Nu de reuzen zijn verdwenen, kunnen ze het Overland opnieuw opeisen. Vecht in de voorhoede en leer je omgeving kennen in een groots avontuur op kleine schaal. Verken, vind, maak en bouw om deze vijandige, nieuwe wereld te veroveren. EEN NIEUW PERSPECTIEF OP EEN GROOTS AVONTUUR Beklim torenhoge bomen, trotseer reusachtige ravijnen, verken dichtbegroeide bossen, levensgevaarlijke moerassen en bizarre ruïnes en ontdek een enorme, open wereld vanuit een nieuw perspectief. GEBRUIK DE NATUUR IN JE VOORDEEL Vecht, bedwing en bestijg verschillende wezens. Maak de grootste sprongen op sprinkhanen, vlieg op een vogel over de bomen en ren door het struikgewas op de rug van een spin. Zorg dat deze dieren aan jouw kant staan. OVERLEEF IN JE EENTJE OF SLA DE HANDEN INEEN Speel samen met vrienden met ondersteuning voor maximaal 10 spelers in multiplayer. Ontdek samen, vecht samen, bouw samen en overleef de wildernis als team. VORM DE BASIS VAN EEN NIEUWE WERELD Verzamel of bewerk grondstoffen om je kamp te bouwen met meerdere materiaalsoorten, van hout en steen tot metaal. Kies je favoriete plek in de wereld en bouw, of beklim enorme bomen en claim je eigen permanente nederzetting in de boomtoppen. MAAK NIEUWE UITRUSTING OM ALS WINNAAR TE ZEGEVIEREN Verzamel krachtige pantsers die je weerstanden en vaardigheden bieden en combineer ze om je uiterlijk te personaliseren. Geef je harnas vleugels om door de wereld te zweven of zwaai van boom naar boom met de grijphaak. EEN DYNAMISCH ECOSYSTEEM Trotseer de elementen met afwisselende weersomstandigheden, waaronder dodelijke stormen. De veranderende seizoenen vereisen verschillende overlevingstechnieken zodat je je avontuur kunt navertellen.