Otherworldly Horror Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King neemt je mee op een aangrijpende en verontrustende reis door schitterende omgevingen. Kruip in de huid van Olle, een jongen die op pad gaat om zijn zus te redden, die is ontvoerd door een gevaarlijke trol. Morbid: The Lords of Ire Van de makers van Morbid: The Seven Acolytes... beleef een vreselijk bloederig avontuur met zenuwslopende omgevingen, afgrijselijke monsters en liters bloed wanneer je probeert om de Lords of Ire te verslaan in een grimmige horrorpunk-wereld.