Shadow Gambit: The Cursed Crew Complete Edition
Download de Complete Edition en krijg meteen toegang tot alle fantastische piratenavonturen en extra content die op je wachten in Shadow Gambit: The Cursed Crew. De Complete Edition bevat het hoofdspel, de DLC-uitbreidingen Shadow Gambit: Yuki’s Wish en Shadow Gambit: Zagan’s Ritual, de Original Soundtrack en het Artbook en de Strategy Guide in één pakket tegen een speciale korting ten opzichte van losse aankopen. Hijs de zeilen, vervloekte piraat! Over Shadow Gambit: The Cursed Crew Shadow Gambit: The Cursed Crew is een gloednieuw stealth-strategiespel dat zich afspeelt tijdens een alternatieve geschiedenis van de Gouden Eeuw van Piraterij. De Curse of Lost Souls spookt rond op de mysterieuze archipel die bekend staat als de Lost Caribbean en onder controle staat van de verschrikkelijke macht van de Inquisition. Zij verachten alles wat bovennatuurlijk is en gebruiken zielverslindend vuur om op vervloekte piraten zoals jij te jagen! Ga aan boord van een spookschip met een levende ziel, stel een vervloekte piratenbemanning samen en omarm magische krachten om de Inquisition te trotseren, die tussen jou en de mysterieuze schat van de legendarische Captain Mordechai in staat.