Shadow Gambit: The Cursed Crew
Ahoi, vervloekte piraat! Dit is Shadow Gambit: The Cursed Crew, een gloednieuw stealth-strategiespel dat zich afspeelt tijdens een alternatieve geschiedenis van de Gouden Eeuw van Piraterij. De Curse of Lost Souls spookt rond op de mysterieuze archipel die bekend staat als de Lost Caribbean en onder controle staat van de verschrikkelijke krachten van de Inquisition. Ze verachten alles wat bovennatuurlijk is en gebruiken zielsverslindend vuur om op vervloekte piraten zoals jij te jagen! Stel je vervloekte piratenbemanning samen: Ga op reis met de vervloekte piraat Afia en zoek de legendarische Black Pearls om je eigen vervloekte bemanning nieuw leven in te blazen. Elk van je acht scheepsmaten is een speelbaar personage met een eigen persoonlijkheid, gewapend met unieke bovennatuurlijke krachten. Lanceer vriend of vijand met Gaëlles magische kanon, gebruik Mr. Mercury's zielenanker om een magisch portaal te openen of storm door de ruimtetijd voor bliksemsnelle stealth-aanvallen met Afia's mythische zwaard. Wees de vijand te slim af: Pleeg een epische overval en red een mysterieuze schat van buitenaardse krachten om het leger van de Inquisition te trotseren. Infiltreer hun forten. Sluip achter vijandelijke linies. Combineer op slimme wijze de magische vaardigheden van je bemanning om een verscheidenheid aan vijanden uit te schakelen met zorgvuldig overwogen tactieken. Waan je een briljant meesterbrein als je plan perfect verloopt! Jouw schip, jouw huis: Ga mee met de Red Marley, een spookschip met een levende ziel. Aan dek kun je het volgende avontuur plannen of gewoon wat rondhangen met je bemanningsleden terwijl ze genieten van hun "on-leven". Maak kennis met de legendarische vervloekte piraten van de Lost Caribbean. Met aparte personage-missies ontdek je hun achtergrondverhaal, en kom je erachter wie ze zijn en wat ze op hun vervloekte reis heeft gebracht. Verken de Lost Caribbean: Verken diverse exotische eilanden in de Lost Caribbean. Van plaatsen vol vervloekte zielenmagie tot tropische stranden en levendige piratensteden: elk eiland is een unieke handgemaakte sandbox waarin het avontuur wacht. Speel op jouw manier: Kies vrij je bemanningsleden voordat je aan elke missie begint. Gebruik hun unieke vaardigheden om nieuwe strategieën te vinden tegen de krachten van de Inquisition. Stippel je eigen pad uit om elk eiland te betreden en te verlaten, besluip de vijand of ga direct de confrontatie aan en gebruik de omgeving in je voordeel. Dit is jouw speeltuin om in te experimenteren! Manipuleer de tijd en experimenteer: Gebruik de krachtige tijdmanipulerende magie van je spookschip. Pauzeer de tijd om je strategische keuzes te overwegen of meerdere personage-acties in de wachtrij te plaatsen. Leg een herinnering vast van elk voorbijgaand moment, om direct terug te keren als het misgaat. Verander je aanpak en tactiek om eigen unieke oplossingen te ontdekken voor elk moment in het spel: in je eigen tijd!