Shadow Gambit: Zagan's Ritual
Ahoi, dappere zielen! Hijs de zeilen van de Red Marley voor de DLC-uitbreiding Shadow Gambit: Zagan’s Ritual en duik in een nieuw avontuur om een duister experiment uit te voeren en de geheimen achter de heilige vlam van de Inquisition te onthullen. De DLC Shadow Gambit: Zagan’s Ritual presenteert een fris avontuur dat zich afspeelt in Shadow Gambit: The Cursed Crew. Het introduceert het nieuwe speelbare personage "Zagan the Apostate", een mysterieus nieuw eiland dat je kunt verkennen, en een boeiende verhaallijn die tijdens zes nieuwe missies wordt ontrafeld. Belangrijkste eigenschappen Speel een nieuw personage met duistere krachten: Rekruteer "Zagan the Apostate" voor je vervloekte bemanning. Zagan is een geniale, meedogenloze wetenschapper en een voormalige hooggeplaatste Prognosticar van de Inquisition met een onverzadigbare dorst naar kennis. Beïnvloed door zowel de Undead Curse als Maiden’s Fire, bezit hij zowel sterke als onstabiele duistere krachten, die hij met felle vastberadenheid tegen zijn vijanden gebruikt. Gebruik zijn vervloekte zwarte hand om corrupte energie in de hoofden van zijn vijanden te persen en hun zielenergie af te tappen, of zwaai met zijn krachtige staf om het corrupte Maiden’s Fire rond vijanden te weven, ze op hun plaats te houden en te elimineren. Verken een mysterieus kasteel-eiland: Bezoek "Zagan’s Lair" op een raadselachtig nieuw eiland in de Lost Caribbean, dat is gehuld in duisternis en intriges. Met een onheilspellend kasteel in gotische stijl worden terreur en mysterie op dit eiland gecombineerd in een verontrustende omgeving, waar "Zagan the Apostate" aan een occult experiment werkt. Ontdek het geheim achter het Maiden’s Fire: Ga op in een nieuw duister verhaal binnen Shadow Gambit: The Cursed Crew met zes missies in de Lost Caribbean. Sluit je aan bij "Zagan the Apostate" terwijl hij de vervloekte bemanning van de Red Marley uitnodigt voor een gevaarlijke missie om een duister experiment te voltooien. Het doel van Zagan? De essentie van het Maiden’s Fire gebruiken: een zielverslindende vlam die door de Inquisition tegen de Cursed wordt gebruikt. Kun jij de corrupte aard van dit streng bewaakte enigma van de Inquisition onthullen? Integratie met het hoofspel: Het nieuwe DLC-personage en het eiland integreren naadloos met het hoofdsspel. Als je toegang tot de DLC hebt gekregen, kun je Shadow Gambit: Zagan’s Ritual spelen en "Zagan the Apostate" rekruteren voor je vervloekte piratenbemanning nadat je de hoofdspelmissie "Fruits of Her Labor" op het eiland Dread Vine’s Cove hebt voltooid, die speelbaar is nadat je de eerste drie personages opnieuw tot leven hebt gebracht. Je kunt dan op elk moment aan Zagans verhaal beginnen en hem ook meenemen op bijna elke hoofdspelmissie.