Moving Out + Moving Out 2 Bundle
De ultieme F.A.R.T. (Furniture Arrangement & Relocation Technician)-ervaring! De Moving Out Bundle bevat zowel Moving Out 1 als 2, met tientallen levels in Packmore en daar voorbij! ZET SAMEN JE BESTE VERHUISBEENTJE VOOR Beleef het verhaal van Moving Out 1, waarin je een onafhankelijke aannemer bent, en speel in Moving Out 2 samen, waar je ook bent, online en via crossplay! NAAR PACKMORE EN DAAR VOORBIJ! Na een bescheiden start groeit het bedrijf uit tot interdimensionale verhuizers. Met al je favoriete levels. NIEUWE PERSONAGES EN OUDE BEKENDEN Moving Out 2 bevat compleet nieuwe, extra schattige personages, want Smooth Moves heeft nieuwe F.A.R.T-rekruten aangenomen! Speel met de van ongeduld trappelende nieuwelingen of kies oude bekenden van Smooth Moves. GESCHIKT VOOR IEDEREEN! Hulpstand?! Check! Allerlei toegankelijkheidsopties?! Check! Talloze personages en kekke outfits en skins voor modeliefhebbers?! Dubbelcheck!