Boti: Byteland Overclocked
Een unieke game die nostalgie combineert met een frisse 3D-platformervaring Boti: Byteland Overclocked brengt innovatie in een klassieke 3D-platformgame. Dubbelspring, sprint, zweef en glij in levendige levels en verken prachtige combo's geïnspireerd door het beste van computers en technologie. Geniet van het spel met je vrienden In de coöperatieve modus, waarin je op elk moment het spel kunt betreden en verlaten, kun je samen met je vrienden genieten van het pure spelplezier. Deze game kan de modus voor één speler en voor twee spelers naadloos met elkaar verbinden. Ga op avontuur met een vriend en red Byteland! Alles is leuker als je het samen doet! En het vrolijke trio Boti is een schattige datarobot met twee interessante partners, Zero en One. Ga met ze mee op een fantasie-avontuur en help Byteland om bugs, virussen en storingen te verwijderen. De schattige en grappige dialoog tussen de drie zal je doen glimlachen. Ontdek unieke en creatieve gameplay Ervaar een slimme variant op een klassieke platformgame. Het beheersen van creatieve arcade-elementen, zoals ritmevolgende muziekparkour en magnetische gameplay, zal je een ongekende verkennings- en uitdagingservaring bezorgen. Een levendige en kleurrijke wereld geïnspireerd door computers en technologie Betreed Byteland en ontdek de geheimen van deze online wereld, geïnspireerd door computers en nieuwe en oude technologieën! Er zijn talloze verzamelobjecten en gegevens die je kunt verzamelen en naar de juiste locatie in Boti's magische wereld kunt vervoeren!