Moving Out 2
Moving Out 2 is het maffe vervolg op de wereldberoemde verhuissimulator waarin physics een hoofdrol vertolken. Speel in je eentje als F.A.R.T, of samen met maximaal drie vrienden, trek je Smooth Moves-uniform aan en help de inwoners van Packmore met verhuizen! MULTIDIMENSIONALE LOKALE EN ONLINE MULTIPLAYER Vrienden die samen verkassen, kunnen elk varkentje wassen! Of je nu zin hebt in lokale coöpactie of liever de cross-play online multiplayer speelt, wij zorgen voor een op maat geleverde ervaring! NIEUW AVONTUUR We zijn niet meer in Packmore… Via interdimensionale portals verken je nieuwe werelden vol hilarische, maffe uitdagingen en chaotische actie die je lachspieren aan het werk zetten. NIEUWE PERSONAGES EN TERUGKERENDE FAVORIETEN Moving Out 2 heeft een kakelverse cast vol aanstekelijke personages, want Smooth Moves heeft nieuwe F.A.R.T-medewerkers in dienst genomen! Maar maak je geen zorgen, Rye Yu en Sidney staan ook nog steeds op de loonlijst… PLEZIER VOOR IEDEREEN! Een hulpspeltype?! Check! Een grote hoeveel toegankelijkheidsopties?! Check! Veel personages en talloze outfits en skins voor de fashionista's onder jullie?! Check! Check! Check!