Monster Hunter Wilds Deluxe Edition
De Deluxe Edition bevat Monster Hunter Wilds (hoofdgame) en het Monster Hunter Wilds Deluxe Pack! Bevat de volgende content: ● Monster Hunter Wilds (hoofdgame) 【Monster Hunter Wilds Deluxe Pack】 Een pakket met communicatie- en cosmetische items om je leven als Hunter nog leuker te maken. ●Hunter layered armor-set: Feudal Soldier ●Hunter layered armor: Fencer's Eyepatch ●Hunter layered armor: Oni Horns Wig ●Seikret-decoratie: Soldier's Caparison ●Seikret-decoratie: General's Caparison ●Felyne layered armor-set: Felyne Ashigaru ●Pendant: Avian Wind Chime ●Gebaar: Battle Cry ●Gebaar: Uchiko ●Kapsel: Hero's Topknot ●Kapsel: Refined Warrior ●Make-up/facepaint: Hunter's Kumadori ●Make-up/facepaint: Special Bloom ●Stickerset: Avis Unit ●Stickerset: Monsters of the Windward Plains ●Naamplaatje: Extra Frame — Russet Dawn *aankoopbonus *De hierboven vermelde bonuscontent wordt mogelijk later op een andere manier beschikbaar gemaakt. *Deze content is ook afzonderlijk te koop. Kijk uit dat je niet twee keer dezelfde aankoop doet. *Mogelijk moet je de game bijwerken naar de nieuwste versie om deze content te kunnen gebruiken. ■Monster Hunter Wilds De ongeremde kracht van de natuur is wild en meedogenloos, met omgevingen die van het ene op het andere moment drastisch veranderen. Dit is een verhaal over monsters en mensen en hun strijd om in harmonie te leven in een wereld vol tweestrijd. Vervul je plicht als Hunter door ontzagwekkende monsters op te sporen en te verslaan en sterke nieuwe wapens en pantsers te smeden van de materialen die je vindt tijdens je jacht, terwijl je de band ontdekt tussen de mensen van de Forbidden Lands en hun woonplaatsen. De ultieme jachtervaring wacht op je in Monster Hunter Wilds.