Hidden Paws
Open auto's en dozen, zoek door houtstapels en zoek in het bos. Katten zitten goed verstopt maar ze miauwen als je in de buurt bent. Luister goed en misschien lukt het je om ze allemaal te vangen! Bevat 12+ charmante winterlandschappen met meer dan 120 katten om te vinden.