Gnomdom
In een kabouterdorpje in een vreemd bos ... wacht een grootvaderkabouter op zijn familie voor zijn honderdste verjaardag. Verken de groene weelde van het bos en spoor zijn kabouterfamilie op, die op de vreemdste plekken verzeild is geraakt. Los puzzels op, verzamel familiefoto's, geniet van de ambachtelijke stijl en help elke kabouter zijn of haar weg naar huis te vinden. Spelkenmerken: - Prachtige, met de hand getekende beelden - Natuurlijke sprookjesomgevingen met een sfeervolle soundtrack - Grappige en leuke uitdagingen - Eenvoudige besturing: perfect voor alle leeftijden - Een heel mooi einde!