Moo & Move: Extra Grazing Grounds
Leid de hongerige koe naar het doel! Plaats richtingspijlen op de grond en kies of je de puzzels op een makkelijke of moeilijke manier oplost—de keuze is aan jou! Kijk hoe de koe jouw pad volgt om het lekkere hooi te bereiken in dit leuke kinderspel!