Bloodshed
Bloodshed is een spannende combinatie van roguelite-elementen, retro-achtige graphics en hectische first-person-gevechten in "Survivors"-stijl: vecht tegen eindeloze golven van ondode vijanden, verzamel ervaringspunten en upgrade je vaardigheden en wapens in een strijd om de nacht te overleven. Zelfs als je sterft, houd je je zuurverdiende geld, dat je kunt inwisselen voor permanente verbeteringen en ontgrendelbare content, waardoor je verder kunt komen en de gameplay nog meer diepgang krijgt. Ga de strijd aan met kwaadaardige dreiging van de Cult, een groep mensen met een sinister plan om een oude god weer tot leven te wekken en zo de apocalyps te veroorzaken. Vecht tegen talloze sekteleden, ondoden, demonen en andere wezens van de nacht en stuur ze (terug) naar hun graf! Elke vijand is een unieke uitdaging en vraagt om een eigen strategie. En je kunt maar beter snel klaar zijn, want ze komen in grote getale! Bloodshed heeft een diverse verschillende personages die je kunt spelen, elk met hun unieke vaardigheden en speelstijlen, waardoor je een persoonlijke gameplay-ervaring krijgt. Dankzij de enorme keuze aan wapens en vaardigheden kun je met verschillende combinaties experimenteren om de beste strategie te vinden om te overleven. Met een beetje geluk en de juiste strategie kun je de hordes uit de duisternis wel aan! De dood houdt je niet tegen om verder te komen. In Bloodshed kun je steeds beter worden, nieuwe content vrijspelen en dingen verbeteren, en je kunt je zuurverdiende geld gebruiken voor permanente upgrades. Je kunt ook extra doelen halen om nieuwe vaardigheden en gamefuncties vrij te spelen, zodat je elke keer weer dieper in de duistere wereld van de Cult duikt. Spannende FPS-gameplay: ervaar snelle, intense auto-shootergevechten in allerlei verschillende biomen Veelzijdige personages: Speel als verschillende helden, elk met hun eigen sterke en zwakke punten en speciale vaardigheden. Uitgebreid arsenaal: Ontdek en verbeter allerlei wapens en vaardigheden om de ultieme build te maken Permanent upgradesysteem: blijf vooruitgang boeken en ontgrendel permanente upgrades voor je personages om het spel met plezier steeds weer opnieuw te kunnen spelen Dynamische vijandelijke hordes: Vecht tegen vijanden die zich aanpassen en unieke vaardigheden en aanvalsmanoeuvres hebben. Neem het op tegen supersterke vijanden die nog meer buit opleveren! Retro-look, ruige sfeer: geniet van pixelachtige Boomer Shooter-graphics en super dynamische, vloeiende bewegingen. Immersieve soundtrack: Duik in de sfeervolle wereld van Bloodshed met een soundtrack die zich aanpast aan de actie en deze nog intenser maakt. Waanzinnige gevechten: geniet van de super coole bloederige effecten en de gevechten die elke strijd nog spannender maken. Verwisselbare schietmodi: gebruik automatisch schieten voor een ervaring die meer lijkt op Survivors, of schakel over naar handmatig om zelf te richten en te schieten!