Air Twister
Ga hoog de lucht in met Air Twister - de nieuwe absolute rail-shooter van de legendarische arcade-ontwikkelaar Yu Suzuki! Kruip in de huid van Princess Arch en help haar thuiswereld AIR te verdedigen tegen de grootschalige invasie door Vanguard. Net als bij Suzuki's enorm succesvolle Space Harrier-serie zul je een groot aantal uiteenlopende en creatief ontworpen vijanden en uitdagende eindbazen tegenkomen. Maar vrees niet, je gevleugelde rijdieren en je kruisboog die raketten afschiet zullen je niet in de steek laten. Probeer verschillende soorten power-ups voor wapens en speciale bewegingen uit die je na elke run ontgrendelt. Of daag jezelf uit in de talloze andere speltypen, zoals Turbo-modus of Boss Rush. Terwijl je door de lucht van de verschillende prachtig vormgegeven werelden vliegt, word je begeleid door de meeslepende rock-opera-soundtrack, gecomponeerd door de bekende Nederlandse musicus Valensia.