Zombie Army 4: Ragnarök – Parts I & II
De nachtmerrie is bijna voorbij. Hitlers Hellencultus is verscheurd, net als het occulte genie dat erachter zat. Maar de enkele overlevende cultusleden hebben zich diep in de hel teruggetrokken en het mysterieuze Projekt Ragnarök in gang gezet. Schweiger is de enige die de alphasectie naar hun schuilplaats kan leiden, waar ze de cultus nog eenmaal zullen aanvallen en het ritueel moeten stoppen dat de wereld dreigt te vernietigen. Overwin de hel in de knallende tweedelige Ragnarök-campagne en probeer onderweg antwoorden op je vragen te vinden.