ZEESLAG
ZEESLAG tilt het klassieke spel naar een hoger niveau met een modern, dynamisch en interactief 3D-bord, voor een ervaring die je nooit meer vergeet. Plaats je schepen op strategische plekken en schiet op het raster van je tegenstander om de vijandelijke schepen te vinden en te verwoesten voor de jouwe zijn gezonken. Geniet van het oude, vertrouwde spel in het speltype Classic of pak het tactischer aan in het gloednieuwe speltype Clash at Sea! (confrontatie op zee). Speel lokaal of online met je vrienden, of neem het op tegen de computer.