Yum Yum Cookstar
Zet je schrap voor een gloednieuwe kookervaring met Yum Yum Cookstar. Roer, frituur, hak en bak om meer dan 70 recepten te bereiden in een energieke nieuwe kookwedstrijd onder leiding van Chef Yum Yum. Chef Yum Yum is zowel culinair kunstenaar als fan van eenhoorngerechten. Ze introduceert creatieve gerechten met vegetarische varianten, waaronder regenboogwafels, eenhoornsmoothies, sushiburrito's en een laagjestaart van wentelteefjes. Drie volledig ingesproken juryleden met verschillende persoonlijkheden beoordelen je kookkunsten met komische teksten geschreven door schrijvers van National Lampoon. Speel allerlei verschillende speltypen in vier moeilijkheidsgraden, een dagelijkse uitdaging en door een jury opgestelde invitatietoernooien met de mogelijkheid om talloze keuken- en apparaataanpassingen te ontgrendelen. Ga lekker koken op een opzwepende soundtrack van de bekroonde componist Nile Rogers.