Yokai-verjagers - heldenskin-bundel - FOR HONOR
De aanbieding voor de heldenskin-bundel van de Yokai-verjagers bevat: 1 Orochi-heldenskin 1 Kensei-heldenskin 14 dagen kampioensstatus 6 buitroverskisten Skins van twee helden die door de eeuwen heen door het lot verbonden zijn en hetzelfde dodelijke dilemma en demonische gevaar onder ogen moeten zien. Word de ultieme demonenjager met de skins van Yoshiro the Damned en Yokai-slachter Meiko en verjaag de kwaadaardige geesten uit Heathmoor met deze bundel! Ontgrendel de Orochi-heldenskin en de Kensei-heldenskin nu om Heathmoor van de kwaadaardige Yokai te bevrijden!