Yoshiro the Damned - Orochi-heldenskin - FOR HONOR
De aanbieding van de heldenskin van Yoshiro the Damned bevat: 1 Orochi-heldenskin 7 dagen kampioensstatus 3 buitroverskisten Gewapend met wanhoop is hij bereid om iedereen uit te schakelen die hem in de weg staat. Zelfs als dit hem alles kost. Speel als Yoshiro the Damned die met gevaar voor zichzelf de gevaarlijke Mamono-dolk hanteert om de Yokai Jorogumo te verslaan. Ten koste van zijn gezonde verstand en lichamelijk misvormd door de dolk verbant Yoshiro the Damned de geest. Hij moet echter de verschrikkelijke consequenties van zijn roekeloze acties onder ogen zien als hij de waarheid ontdekt achter de oorsprong van Jorogumo. Ontgrendel de Orochi-heldenskin nu en leid de aanval tegen Jorogumo.