Breid je WWE Universum uit met de WWE 2K23 Season Pass, met 5 post-launch DLC personagepacks, de MyRISE Mega-Boost met 200 attribuutpunten extra en Supercharger die alle all basisgame WWE legendes en throwback arena's ontgrendelt. Release-tijden voor DLC content wordt op een later moment bekendgemaakt. De Season Pass is inbegrepen als onderdeel van WWE 2K23 Deluxe en Icon Edities.