WWE 2K23 Bad News U Pack voor Xbox One
De Bad News U Pack maakt WWE 2K23 nog sterker met de terugkeer van 5-voudig intercontinentaal kampioen Wade Barrett, terwijl 3-voudig WWE Divas kampioen Eve Torres en NXT supersterren Damon Kemp, Andre Chase & Nathan Frazer allemaal hun debuut maken. Iedere speelbare superster heeft zijn eigen MyFACTION kaart. De Bad News U Pack is inbegrepen in de WWE 2K23 Season Pass.