Hey yo! De WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack is gewoon te vet. Ontvang speelbare nWo Superstars, twee geweldige arena's, het nWo Wolfpac Championship, 1 MyFACTION “Gold” Pack & meer. Dit pack bevat: - MyFACTION EVO-kaarten en speelbare nWo-versies van “Hollywood” Hulk Hogan, Scott Hall, Kevin Nash en Syxx - Eric Bischoffs speelbare personages, inclusief zijn MyFACTION EVO-kaart - Arena's van Souled Out 1997 en Bash at the Beach 1996 - Het nWo Wolfpac Championship - 1 MyFACTION “Gold” Pack met nWo EVO-kaarten De WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack is inbegrepen bij de WWE 2K22 nWo 4-Life Edition. Deze inhoud is al inbegrepen bij de nWo 4-Life-editie. Niet apart kopen wanneer je deze al in bezit hebt.