WWE 2K22 Most Wanted Pack voor Xbox One
Bang, bang! De Most Wanted Pack haalt het grove geschut naar WWE 2K22, met in de hoofdrol Cactus Jack - de meest hardcore persona van WWE Hall of Famer Mick Foley. Verder zijn van de partij voormalige WWE Hall of Famer Vader, NXT UK’s Ilja Dragunov, NXT’s Indi Hartwell, en van de Bottomless Pit - Boogeyman, die je komt pakken! De speelbare supersterren hebben ook elk hun eigen MyFACTION EVO cards. De Most Wanted Pack is al inbegrepen bij de WWE 2K22 Season Pass.