WRC8 Legendary Pack
Het Legendary Car Pack bevat 3 legendarische WRC-modellen uit de jaren 70, 80 en 90. Of ze nu een coureurs- of fabrikantentitel hebben veroverd, al deze wagens hebben hun stempel gedrukt op de geschiedenis van het WRC. De Alpine A110, de Ford Escort MkII 1800 en de Lancia Delta HF Integrale hebben elk hun eigen unieke rijeigenschappen als gevolg van hun specifieke ontwerp (vermogen, overbrenging enz.)