WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 overwinningen, 3 fabrikantentitels, 2 coureurstitels… de Peugeot 206 drukte een groot stempel op zijn tijdperk en werd bestuurd door topcoureurs als Marcus Grönholm en Gilles Panizzi. Met WRC Generations kun je achter het stuur van deze iconische auto kruipen en de extreme sensaties waarom hij bekend staat zelf ervaren. 4 cilinders, 300 pk en 1230 kg.