WolfFang SkullFang Saturn Tribute Boosted
Data East's sci-fi schietspel 'Fang'-serie is nu beschikbaar als 2-in-1 titel! ◆ Bouw je eigen Gepantserde Cavalerie en zet ze in! 'Wolf Fang' Als lid van het Rohga-team bestuurt de speler een robotwapen, bekend als 'Gepantserde Cavalerie', en trekt ten strijde. Combineer drie delen—'Lichaam (subwapen)', 'Armen (nabijheidsaanval)', en 'Benen (mobiliteit)'—om je eigen aangepaste machine te bouwen. Versla de talloze vijanden door een combinatie van schoten, mêlee-aanvallen, vertrapaanvallen en subwapens te gebruiken. Zelfs als je mecha wordt vernietigd, kan de piloot blijven vechten. Verzamel voorwerpen door dappere inspanningen, en je kunt je robot repareren en terugkeren naar het slagveld. De Saturn-versie bevat exclusieve karakters, nieuwe acties en een boss rush-modus. Daag het slagveld zo vaak uit als je wilt! ◆ Een achtervolgingsschietspel waarbij je over het slagveld vliegt met versnelling, vertraging en commando-technieken! 'Skull Fang' Als lid van het Gaiga-team bestuurt de speler een straaljager en gaat op weg om vijandelijke wapens te onderscheppen die de verdedigingslinie naderen. Kies uit vier piloten, elk met verschillende speciale vaardigheden, en vier straaljagers met uiteenlopende prestaties. Het beheersen van de snelheid van je gevechtsvliegtuig is cruciaal op het slagveld. Ga je het risico aan om met hoge snelheid door te stoten, of speel je het veilig door met lage snelheid vijanden te onderscheppen? Je moed en strategie zullen op de proef worden gesteld. Gebruik tijdens baasgevechten je besturingstechnieken om vijandelijke vliegtuigen binnen je aanvalsbereik te markeren. De Saturn-versie bevat exclusieve extra bazen, extra vliegtuigen en een testmodus. ◆ Bevat 'Boosted' gearrangeerde achtergrondmuziek (BGM) door 10 gerenommeerde componisten! Naast de originele arcadeversie en de gearrangeerde BGM van de Saturn-versie, bevat deze uitgave nieuw gecreëerde 'Boosted'-arrangementen. Speel het spel met je favoriete soundtrack. <Componisten die deelnemen aan de 'Boosted'-arrangementen> COSIO Fantom Iris MASAKI(ZUNTATA) O.T.K. HAGANE KEISHI YONAO Ayako Saso Shinji Hosoe Shohei Tsuchiya(ZUNTATA) Daisuke Matsumoto ◆ Volledige spelersondersteuning met de uitgebreide opties in Saturn Tribute! Zelfs als je een fout maakt, kun je teruggaan en opnieuw proberen met de 'Rewind'-functie of de 'Opslaan & Laden'-functie gebruiken. In 'Wolf Fang' kun je de kleur van je mech veranderen, het pantser versterken en de herstel snelheid van de meter verhogen. In 'Skull Fang' heb je onbeperkte continues, vereenvoudigde commando's voor speciale manoeuvres en de mogelijkheid om over te schakelen naar een verticaal scherm. In "Skull Fang" kun je eindeloos doorgaan, de speciale manoeuvrecommando's vereenvoudigen en de schermoriëntatie en -grootte aanpassen. Maak gebruik van de opties en ga de missie aan! ※Het spelmenu is beschikbaar in het Japans en Engels, maar sommige teksten en stemmen in het hoofdspel zijn alleen in het Japans.