WARSAW Console Edition
In een bezette stad is er maar één optie om de vrijheid terug te winnen: opstaan en vechten. Roep zoveel mogelijk mensen op om de Opstand in gang te zetten. Rust je hulptroepen uit met geplunderde wapens en ga de strijd aan met de vijandige troepen die jouw thuisstad zijn binnengevallen. In deze zware tijden moet iedereen kracht en moed bijeenrapen: jong en oud, vrouwen en kinderen, soldaten en burgers. Leer hun achtergrond kennen, maak gebruik van hun diverse, unieke skillsets en zet ze in tegen de bezetter. Gebruik een verscheidenheid aan tactieken: flankeer en besluip de vijand, of leid patrouillesoldaten af om je troepen op de gewenste plek te krijgen. Ga zorgvuldig om met je vaardigheden om te overleven. Leid je team door de gevaarlijke straten van het Warschau van 1944, dat met zorg en waarheidsgetrouw is gereconstrueerd voor een meeslepende ervaring. Neem deel aan historische gebeurtenissen verweven met verrassende gevechten en creëer je eigen verhaal in de belegerde stad.