WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 9
Er komen nieuwe levels bij onder de optie Select Battlefield (slagveld selecteren), inclusief een muzieknummer in de game. *Nieuwe levels: 'Minamoto vs Taira' 'Journey Impeded' 'Gyūki's Chance' 'Precious Treasure' 'The Value of Experience' *Extra muziek: Er komt 1 nieuw nummer bij.