WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 5
Er komen nieuwe levels bij onder de optie Select Battlefield (slagveld selecteren), inclusief muziek in de game. *Nieuwe levels: Mystic Love Reclusive Beauty Champions' Challenge Zhong Hui's Pride Party Planners *Extra muziek: Er komen 9 nieuwe nummers bij.