WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 1
Er komen nieuwe levels bij onder de optie Select Battlefield (slagveld selecteren), inclusief muziek en extra wapens. *Nieuwe levels: In Vino Veritas (beschikbaar wapen: Bug Catcher) Phantoms of Nanzhong (beschikbaar wapen: Knockout Blow) Ninjas United (beschikbaar wapen: Epiphany) Warriors of Purity (beschikbaar wapen: Lollipop) *Extra muziek: Er komen 8 nieuwe nummers bij.