Warface: Breakout
Warface: Breakout servers will be closed, and the game will become unavailable on April 30th, 2024. Word de ultieme huurling van de toekomst in Warface: Breakout, een tactische online first-person shooter waarin de PvP-ervaring wordt gedefinieerd door strakke gunplay en strategisch teamwork. Doe mee aan felle vuurgevechten, neem beslissingen in een flits van een seconde en leer omgaan met een enorm wapenarsenaal om je tegenstanders te slim af te zijn en de overwinning veilig te stellen.