Valley
Ontdek de weidse en prachtige wereld van Valley door gebruik te maken van het L.E.A.F-pak: een woest exoskelet dat je uitzonderlijke snelheid en lenigheid verleend, plus de fenomenale mogelijkheid om het leven en de dood van alle levende dingen om je heen te manipuleren. Valley is een ongeëvenaard First-Person avontuur. Diep verstopt in het verwilderde gebied van de Rocky Mountains vind je jezelf terug: verbijsterd, omringd door een afgelegen vallei. Door de kracht van het recentelijk ontdekte L.E.A.F-pak (Leap Effortlessly through Air Functionality) vind je al rennend en springend je weg door prachtige bossen, gevaarlijke ruïnes en weidse omgevingen; dit alles terwijl je gebruik maakt van je macht om controle uit te oefenen over leven en dood, en zo de opzienbarende geheimen van de mysterieuze vallei ontrafelt.