Valkyria Revolution Scenario: Lamentations of Men
Een verhaal over de droevige stemming en het akelige einde van de gekwelde mannen van de Vanargand. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 1 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.