UnderDungeon
Tot de tanden bewapend In deze fantasiewereld kun je op verschillende manieren vechten. Magische bubbels, een boemerangkanon of een klassiek langzwaard kunnen een heel eind komen in dit vreemde land. Elk van je wapens kan verder worden geüpgraded om hun verborgen potentieel te ontgrendelen. Interessante wereld Geniet van gestileerde 2D-graphics en minigames. Elk personage dat je tegenkomt heeft iets interessants te zeggen... behalve misschien de eenden. Anders dan dat, let goed op ze allemaal. Verborgen geheimen Over de hele kaart vind je geheime gebieden met een aantal zeer vreemde kerels. Wat zouden ze van plan kunnen zijn? Er is maar één manier om erachter te komen.